News

Introduzione di a tecnulugia di circuitu di l'adattatore di alimentazione per a TV

1 、 Introduzione;

L'alimentazione di cambiamentu hà vantaghji evidenti cum'è un bassu cunsumu d'energia, una alta efficienza è un picculu voluminu.Hè stata largamente utilizata in i prudutti elettrici è l'equipaggiu elettronicu.Sicondu u modu di cuntrollu di stabilizazione di tensione di output di u circuitu, l'alimentazione di commutazione pò esse divisa in trè tippi: modulazione di larghezza di impulsu (PWM), modulazione di frequenza di impulsi (PFM) è modulazione di frequenza di impulsi (PWM).Sicondu u modu di attivazione, l'alimentazione di commutazione pò esse divisa in tippu autoeccitatu è altru tipu eccitatu, L'adattatore di putenza di commutazione spiegatu in questu articulu hè a modulazione di larghezza di impulsu (PWM).Hè una alimentazione di commutazione eccitante, chì emette a tensione regulata 12V DC comunmente utilizata in i prudutti elettrici è l'equipaggiu elettronicu, è a corrente nominale di output hè 6A.Hè adattatu per l'alimentazione d'ingressu DC di TV LCD in 32 pollici.

欧规

2、 Spiegazione tecnica di u circuitu di guida di l'adattatore di putenza di commutazione;

U chip di unità ob2269 utilizatu in l'alimentazione di commutazione spiegata in questu articulu adopta un schema di designu unicu, chì hè chì u sistema di alimentazione hà un altu rendimentu di costu è pò risponde à i bisogni di e masse.

Ob2269 adopta u disignu tradiziunale di u modu attuale è hà e seguenti caratteristiche;

▲ Bassu cunsumu di energia in standby: u disignu di u modu di travagliu intermittente di bassa putenza ùn pò micca solu fà tuttu u sistema faciule di rializà l'ultime raccomandazioni di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia senza carica.

▲ Funzionamentu senza rumore: u sonu di l'audio ùn appare micca sottu una carica ligera è una carica piena.U disignu di u sistema ottimisatu pò fà chì u sistema travaglia tranquillamente in ogni statu di travagliu.

▲ corrente di partenza più bassa: a corrente di partenza VIN / VDD hè bassa quant'è 4ua, chì pò riduce efficacemente a perdita di u circuitu di partenza di u sistema è accurtà u tempu di partenza di u sistema.

▲ corrente di travagliu più bassa: u currente di travagliu hè di circa 2.3ma, chì pò riduce efficacemente a perdita di u sistema è migliurà l'efficienza di u sistema.

▲ Custruitu in compensazione OCP: a funzione di compensazione OCP integrata face chì a curva OCP di u sistema tende à esse piatta in tutta a gamma di tensione senza aumentà u costu, per migliurà u rendiment di u costu di u sistema.

▲ Funzione di prutezzione di u sonu: hà una funzione di prutezzione di sovratensione (OVP), funzione di prutezzione di sopra à a temperatura (OTP), funzione di prutezzione di sottotensione (UVLO) è funzione di prutezzione di sovraccarico di output (OLP), cumminata cù funzione di prutezzione di u sonu.

▲ MOSFET soft drive: pò migliurà efficacemente l'EMI di u sistema.

2269 caratteristiche di u sistema integratu: pò riduce efficacemente EMI è riduce EMI.

3 、 Schema schematicu elettricu di l'adattatore di alimentazione di commutazione;

图片1


Tempu di post: 17-mar-2022