News

A linea terminale di Dongguan hà finitu i passi di u prucessu di imballaggio di l'ispezione di u produttu

Stu articulu hè principarmenti di spiegà i passi di u prucessu di imballaggio d'ispezione di u produttu finitu di a linea terminale di dongguan, i passi di u prucessu d'ispezione di u produttu finitu di a linea di terminali sò generalmente divisu in i seguenti cinque parti: 1. Test elettricu di filu terminal →2.Test d'apparizione di u filu terminal →3.Assemblage du fil terminal →4.Imballaggio di filu terminale.

1. Prova elettrica di u filu di terminal dongguan

Aduprate una macchina di prova di filu standard per pruvà a prestazione di a linea terminale crimpata, cum'è a resistenza di tensione, impedenza, brevi rotture, etc., è flussu à a prucedura di ispezione dopu dopu verificatu OK.

2. Cunsigliu di aspettu di cable terminal Dongguan

A prova elettrica OK terminal line prodotti finiti cù luce lente di ingrandimentu per detect s'ellu ci hè male, o cù l'occhiu nudu per verificà s'ellu qualchi apparenza hè à u standard, s'ellu a mancanza di accessori, etc., verificate OK dopu à u flussu à u. prossimu prucessu di imballaggio di a linea terminale.

3. Dongguan terminal cable riassembly

U filu di terminal finitu chì hè verificatu OK hè divisu secondu i bisogni di u prucessu di imballaggio, vale à dì, a parte terminale di u filu di terminal hè inserita in a guaina per compie u prucessu di imballaggio di u filu di terminal.

4. Assemblea di cable terminale Dongguan

Assemblate i prudutti finiti secondu a direzzione di u ciclu nantu à u tavulinu di u prucessu di specificazione di u filu di terminale, vale à dì, ligate in fasci cù cinta o tirare cinturione per compie u prucessu di assemblea di u filu di terminal.

5. Packagin di filu terminale Dongguan

Pulisci i fili di terminale assemblati è imballate secondu e specificazioni di filu di terminale, cum'è 500PCS / box, 50PCS / bundle, 5 bundles / bag, 2 bags / box, etc. Quandu si riempia a scatula cù prudutti di filu terminale, sigillate a bocca di scatula cù a macchina di sigillatura è appiccicà l'etichetta di u produttu di filu terminale di u fabricatore di cablaggio.Cumplete u prucessu di imballaggio di ispezione sopra 5, i prudutti terminali ponu esse spediti.


Tempu di Postu: Mar-09-2022