News

Prucessu di cuncepimentu è di fabricazione di cablaggi di filu di l'automobile

A funzione di l'arnesi di filu di l'automobile in tuttu u veiculu hè di trasmette o scambià u segnu di putenza o u segnu di dati di u sistema elettricu per rializà e funzioni è esigenze di u sistema elettricu.Hè u corpu principale di a rete di u circuitu di l'automobile, è ùn ci hè micca un circuitu di l'automobile senza cablaggio.U prucessu di cuncepimentu è u prucessu di fabricazione di l'arnesi di filu di l'automobile sò relativamente cumplessi, è l'ingegnere di l'arnesi hè obligatu à esse attentu è meticulosu, senza alcuna trascuratezza.Se l'arnesi ùn hè micca bè cuncepitu è ​​e funzioni di ogni parte ùn ponu esse cumminati organicamente, pò diventà un ligame frequente di difetti di l'automobile.Dopu, l'autore parla brevemente di u prucessu specificu di cuncepimentu è fabricazione di l'arnesi di l'automobile.

imbracatura 1

1. Prima, l'ingegnere di layout elettricu furnisce e funzioni, carichi elettrici è esigenze speciali pertinenti di u sistema elettricu di tuttu u veiculu.U statu, a pusizione di stallazione è a forma di cunnessione trà l'arnesi è e parti elettriche.

2. Sicondu e funzioni elettriche è esigenze furnite da l'ingegnere di u layout elettricu, ponu esse disegnati u schema schematicu elettricu è u schema di circuitu di tuttu u veiculu.

3. Eseguite a distribuzione di l'energia per ogni subsistema è u circuitu elettricu secondu u circulu di u principiu elettricu, cumpresa a distribuzione di u filu di terra di l'alimentazione è u puntu di terra.

4. Sicondu a distribuzione di cumpunenti elettrici di ogni subsistema, determina a forma di cablaggio di l'arnesi, i cumpunenti elettrici cunnessi à ogni arnese è a direzzione di u veiculu;Determina a forma di prutezzione esterna di l'arnesi è a prutezzione di u foru attraversu;Determina u fusible o circuit breaker secondu a carica elettrica;Allora determina u diametru di u filu di u filu secondu a quantità di fusible o circuit breaker;Determina u culore di u filu di u cunduttore secondu a funzione di cumpunenti elettrici è standard pertinenti;Determina u mudellu di u terminal è a guaina nantu à l'arnesi secondu u connettore di u cumpunente elettricu stessu.

5. Draw diagramma di arnesi dui-diminsionali è diagramma di dispusizione di arnesi tridimensionale.

6. Verificate u schema di l'arnesi tridimensionale secondu u schema di arnesi tridimensionale appruvatu.U diagramma di arnesi bidimensionale pò esse mandatu solu s'ellu hè precisu.Dopu l'appruvazioni, pò esse pruduciutu è pruduciutu secondu u schema di l'arnesi.

I sopra sei prucessi sò troppu generale.In u prucessu specificu di cuncepimentu di l'arnesi di filu di l'automobile, ci saranu assai prublemi, chì esigenu chì u designer di l'arnesi analizze tranquillamente, assicurendu a razionalità è l'affidabilità di u disignu di l'arnesi, è assicurà u prugressu lisu di u disignu di u circuitu di u veiculu.

imbracatura 2


Tempu di post: Jul-20-2022