Conduttore di rame S9 L3 assemblaggio di cavi di cablaggio di macchina minera
Requisiti di l'apparenza
1. A superficia di u coloide di filu deve esse liscia, plana, uniforme in culore, senza danni meccanichi, è chjaru in stampa.
2. U coloide di filu ùn deve micca avè u fenomenu di mancanza di cola, pelle d'ossigenu, culore variegatu, macchie è cusì.
3. A taglia prodottu finitu deve scuntrà i bisogni drawing
Test elettronicu
① Testa aperta / corta / intermittenza 100%.
② Résistance d'isolation : 20 M (MIN) à 300 V CC/0,01 s.
③ Resistenza conduttiva: 2.0 Ohm (MAX)
Chì sò i fatturi impurtanti chì affettanu a selezzione di fili terminali?
Attualmente, l'usu di a terminale di putenza di cunversione in i prudutti elettronichi hè diventata una tendenza di sviluppu, è i cumpunenti di a terminale di putenza di commutazione si sviluppanu lentamente, è ponu purtà una putenza di output più grande. Cù l'aumentu di u voluminu di u terminal, a necessità di u so rolu in a machina è l'equipaggiu diventa sempre più evidenti, è ghjucanu un rolu sempre più criticu à assicurà e caratteristiche di e merchenzie. I seguenti presentanu veramente l'elementi chjave di a selezzione di terminali di cablaggio periculosi.
Prima, elementi suluzione putenza output
Unu di i primi fattori chì deve esse cunsideratu hè a capacità di u cumpunente per travaglià cù a putenza di output. Ùn ci hè micca una specificazione uniforme per definisce a putenza di output è e caratteristiche di i beni terminali. E specificazioni è mudelli di blocchi terminali fabbricati in Europa sò standard IEC, mentre chì quelli fabbricati in i Stati Uniti sò standard UL.
A diffarenza trà e duie specificazioni hè abbastanza grande. L'ingegneri tecnichi chì ùn capiscenu micca u metudu di u tipu di produttu currianu un risicu assai altu di utilizà cumpunenti chì ùn ghjunghjenu micca u livellu di putenza di output necessariu, o utilizendu cumpunenti chì e specificazioni superanu assai i requisiti di cuncepimentu. In Auropa, a classificazione attuale di un cumpunente hè determinata da a temperatura di u cunduttore metallicu à quale u currente hè rilevatu. Quandu a temperatura di u pin di metallu hè più altu di 45 ℃ cà a temperatura di u funziunamentu, u persunale di misurazione precisa aduprà sta corrente cum'è u valore di tensione nominale (o currente più altu) di u cumpunente. Un altru articulu in e specificazioni IEC hè u currente permissibile, chì hè 80% di u currente più grande. In cuntrastu, a specificazione UL stabilisce l'indennità attuale per u cumpunente cum'è 90% di u currente quandu a temperatura di u cunduttore metallicu hè più altu ch'è a temperatura operativa di 30 ℃. Ùn hè micca difficiule di vede chì a temperatura di una parte di un cunduttore elettricu di materiali metallici hè un elementu assai criticu in tutte e so applicazioni.
Questu hè criticu per l'equipaggiu meccanicu. Perchè l'attrezzatura meccanica in generale deve esse in a temperatura di l'ambiente di travagliu di 80 ℃. Se a temperatura terminale hè 30 ℃ o 45 ℃ più altu di sta temperatura, a temperatura terminale pò esse più di 100 ℃. Sicondu u tipu d'indennità è u materiale d'insulazione selezziunatu per i cumpunenti selezziunati, a merchenzie deve esse operata à un currente menu di u currente nominale in modu chì ponu esse operatu in modu affidabile in a gamma di temperatura desiderata. In certi casi, a materia prima adattata per i cumpunenti imballati compacti ùn serà micca capaci di cuntà assai bè i bisogni di rimozione di u calore, cusì u currente di tali cumpunenti terminali deve esse significativamente menu di u currente nominale.