L'adattatore di alimentazione hè cunnisciutu cum'è alimentazione d'alta efficienza è risparmiu d'energia. Rapprisenta a direzzione di sviluppu di l'alimentazione regulata. Attualmente, u circuitu integratu di l'adattatore di putenza monoliticu hè statu largamente utilizatu per via di i so vantaghji significativi di alta integrazione, rendimentu di costu altu, u circuitu perifericu più simplice è u megliu indice di rendiment. Hè diventatu u pruduttu preferitu di l'adattatore di putenza di putenza media è bassa in u disignu.
Modulazione di larghezza di impulsu
Un modu di cuntrollu di modulazione cumunimenti utilizatu in l'adattatore di putenza. A modulazione di larghezza di l'impulsu hè un modu di cuntrollu analogicu, chì modula u bias di a basa di transistor o di a porta MOS secondu u cambiamentu di a carica currispondente per cambià u tempu di cunduzzione di transistor o MOS, in modu di cambià l'output di cambià l'alimentazione regulata. A so caratteristica hè di mantene a frequenza di commutazione constante, vale à dì, u ciculu di commutazione resta invariatu, è cambia a larghezza di l'impulsu per minimizzà u cambiamentu di a tensione di output di l'adattatore di energia quandu a tensione di rete è a carica cambianu.
Tasso di regolazione di carica incruciata
A tarifa di regulazione di carica incruciata si riferisce à a tarifa di cambiamentu di a tensione di output causata da un cambiamentu di carica in un adattatore di potenza di output multicanale. U cambiamentu di carica di putenza pruvucarà u cambiamentu di a putenza. Quandu a carica aumenta, a pruduzzioni diminuite. À u cuntrariu, quandu a carica diminuite, a pruduzzioni aumenta. U cambiamentu di pruduzzioni causatu da un bonu cambiamentu di carica di putenza hè chjuca, è l'indici generale hè 3% - 5%. Hè un indice impurtante per misurà a prestazione di stabilizazione di tensione di l'adattatore di potenza di output multicanale.
Funzionamentu parallelu
Per migliurà a corrente di output è a putenza di output, parechji adattatori di putenza ponu esse utilizati in parallelu. Durante l'operazione parallela, a tensione di output di ogni adattatore di putenza deve esse uguale (a so putenza di output hè permessa di esse diversa), è u metudu di spartera attuale (in seguitu chjamatu metudu di spartera di corrente) hè aduttatu per assicurà chì u currente di output di ognunu. L'adattatore di putenza hè distribuitu secondu u coefficient proporzionale specificatu.
Filtru di interferenza elettromagnetica
U filtru di interferenza elettromagnetica, cunnisciutu ancu "filtru EMI", hè un equipamentu di circuitu elettronicu utilizatu per suppressione l'interferenza elettromagnetica, in particulare u rumore in a linea di alimentazione o a linea di signale di cuntrollu. Hè un dispusitivu di filtrazione chì pò efficacemente supprime u rumore di a rete elettrica è migliurà a capacità anti-interferenza di l'equipaggiu elettronicu è l'affidabilità di u sistema. U filtru di interferenza elettromagnetica appartene à u filtru RF bidirezionale. Da una banda, deve filtrà l'interferenza elettromagnetica esterna introdutta da a rete elettrica AC;
Per d 'altra banda, pò ancu evità l'interferenza di u sonu esternu di u so propiu equipamentu, per ùn affettà u funziunamentu normale di l'altri apparecchi elettronichi in u stessu ambiente elettromagneticu. U filtru EMI pò supprime l'interferenza in u modu di serie è l'interferenza in u modu cumuni. U filtru EMI deve esse cunnessu à l'estremità AC entrante di l'adattatore di alimentazione.
radiatore
Un dispositivu di dissipazione di u calore utilizatu per riduce a temperatura di travagliu di i dispositi semiconduttori, chì pò evità a temperatura di u core di u tubu chì supera a temperatura massima di junction per via di una scarsa dissipazione di u calore, in modu chì l'adattatore di energia pò esse prutettu da u surriscaldamentu. U modu di dissipazione di u calore hè da u core di u tubu, un picculu pianu di dissipazione di u calore (o un tubu) > radiatore → infine à l'aria circundante. Ci sò parechji tippi di radiaturi, cum'è u tipu di piastra flat, u tipu stampatu (PCB), u tipu di rib, u tipu interdigitale è cusì. U radiatore deve esse tenutu luntanu da e fonti di calore, cum'è u trasformatore di frequenza di l'energia è u tubu di l'interruttore di putenza, quant'è pussibule.
Carica elettronica
U mudellu di utilità si riferisce à un dispositivu elettronicu utilizatu apposta cum'è una carica di putenza. A carica elettronica pò esse aghjustata dinamicamente sottu u cuntrollu di un computer. A carica elettronica hè un dispositivu chì cunsuma l'energia elettrica cuntrullendu a putenza interna (MOSFET) o u flussu di cunduzzione (ciclu di duty) di u transistor è s'appoghjanu nantu à a putenza dissipata di u tubu di putenza.
fattore di putenza
U fattore di putenza hè ligatu à a natura di carica di u circuitu. Rapprisenta u rapportu di putenza attiva à putenza apparente.
correzzione di u fattore di putenza
PFC in breve. A definizione di a tecnulugia di correzzione di u fattore di putenza hè: u fattore di putenza (PF) hè u rapportu di a putenza attiva P à a putenza apparente s. A so funzione hè di mantene a corrente di input AC in fasa cù a tensione di input AC, filtrà l'armoniche attuali, è aumentà u fattore di putenza di l'equipaggiu à un valore predeterminatu vicinu à 1.
Correzione di fattore di putenza passiva
A correzione di fattore di putenza passiva hè chjamata PPFC (cunnisciutu ancu PFC passiu). Utiliza l'induttanza di cumpunenti passivi per a correzione di u fattore di putenza. U so circuitu hè simplice è pocu costu, ma hè faciule fà u rumore è pò solu aumentà u fattore di putenza à circa 80%. I vantaghji principali di a correzione di fattore di putenza passiva sò: simplicità, low cost, affidabilità è EMI chjucu. I svantaghji sò: grande dimensione è pesu, difficiuli d'ottene un fattore di putenza altu, è u funziunamentu di u travagliu hè ligatu à a frequenza, a carica è a tensione di input.
Correzione di fattore di putenza attiva
A correzione di u fattore di putenza attiva hè chjamata APFC (cunnisciutu ancu PFC attivu). A correzione di u fattore di putenza attiva si riferisce à l'aumentu di u fattore di putenza d'ingressu attraversu u circuitu attivu (circuitu attivu), è u cuntrollu di u dispusitivu di commutazione per fà chì a forma d'onda di corrente d'entrata seguita a forma d'onda di tensione di input. In cunfrontu cù u circuitu di currezzione di fattore di putenza passiu (circuitu passiu), l'aghjunghje induttanza è a capacità hè più cumplessa, è a migliione di u fattore di putenza hè megliu, ma u costu hè più altu è l'affidabilità serà ridutta. Un circuitu di cunversione di putenza hè aghjuntu trà u ponte di rettificatore d'ingressu è u condensatore di filtru di output per correggerà u currente di input in una onda sinusoidale cù a listessa fase cum'è a tensione di input è senza distorsioni, è u fattore di putenza pò ghjunghje à 0,90 ~ 0,99.
Tempu di post: Apr-12-2022